czwartek, 19 marca 2015

Chusta


Witajcie !!!

Miałam dwanaście moteczków  bardzo grubaśnej bawełny.
Zastanawiałam się co z niej zrobić. Padło na chustę .
Zaczynałam ją kilkakrotnie. W końcu zdecydowałam się na prosty filet . Próbowałam kilka wzorów. Chusta była sztywna , nie ukladała się. Im mniej słupków tym bardziej miękka i miła.
Prosta siateczka sprawiła , że polubiłam ją od razu.
Szydełko nr .10.


























Zostało jeszcze trochę włóczki . Wydziergałam z resztek trzy komplety łapek kuchennych i cztery podkładki pod kubki.





















Pozostałe dziergadelka zostawiam na przyszłe wpisy.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Ostatnio robiłam porządki w swoich przydasiach. Zabrałam się za tasiemki .Wszystkie  pięknie ułożylam .  Część z nich nawinęłam na bobinki , które kiedyś dostałam od Marii z bloga " Mój mały art świat ". 
Mam nadzieję , że porządek utrzyma się przez dłuższy czas.













Wiosna u nas rozgościla się na dobre . Krokusy kwitną i wszystko budzi się do życia .

Dziękuję za liczne komentarze pod ostatnim wpisem.
Życzę Wam miłej końcówki tygodnia i wspaniałego weekendu. Wypatrujcie wiosny !!!  Dużo słońca i uśmiechu . Pozdrawiam już prawie wiosennie

Marysia





38 komentarzy:

  1. No proszę, taki prosty wzorek a chusta wyszła taka urocza.
    Podkładek niegdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota górą - chusta jest piękna! I jakie śliczne masz przydasiowe tasiemki, aż zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać cudowności, które tworzysz. Chusta wyszła ślicznie, w sam raz na chłodne wieczory. Pozdrowienia ciepłe ślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest śliczna i ten kolor... bardzo mi się podoba. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta, ozdobi niejedną wiosenną stylizację:) Dodatki także fantastyczne, czekamy na resztę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta ciekawa, będzie idealnie pasowała do dżinsów. Podkładki zawsze się przydadzą, pięknie wyglądają na mosiężnych haczykach, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. PIwkna jest ta chusta... Oj przydaloby mi sie tez porzadek w tasemkach zrobic...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta rzeczy są najlepsze:)Chusta ma piękny kolor.
    Z takiej grubaśnej włóczki lubię robić ...robótki przybywa w błyskawicznym tempie:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta jest bardzo ładna , oczami wyobraźni już ją widzę narzuconą na coś białego do tego fajne jeansy albo rozkloszowana długa spódnica, kilka bransoletek i gwiazda gotowa :) ten niebieski jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta :-) Cudny kolor i rewelacyjny wzór. Uwielbiam siateczkę - marzy mi się taki sweterek na lato...
    Łapki do garnków śliczne.
    Porządki... to moja pięta Achillesa... tym bardziej podziwiam porządek w Twoich wstążeczkach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super chusta! uwielbiam takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosta ale piękna i łapki śliczne.Słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marysiu uwielbiam taki prosty styl;) a a jaki tasiemkowy porządek, macie może kota? one uwielbiają takie koszyczki;))) dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy trzy koty , ale wszystkie żyją na zewnątrz. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Uwielbiam ten kolor a chusta wyszła pieknie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio chwyciłam za szydełko, żeby dokończyć serwetkę, która miała powstać jeszcze na zeszłoroczną Wielkanoc :)) - i tak sobie przy tym rozmyślałam, że wolę dziergać na drutach, bo sweterki na drutach są fajniejsze, miękkie, ładniej sie układają. No i pomyślałam tak jak Ty - im mniej słupków, tym lepiej :))). Jeśli chodzi o garderobę, to na szydełku fajnie wychodzą rzeczy bardzo ażurowe, albo takie właśnie proste siateczki. Świetna chusta, do wszystkiego pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Małgosiu . W sumie nie noszę dzierganych rzeczy, oprócz chust , szalików , rękawic i bolerek. Najczęściej bolerka i kamizelki są siateczkowe. Kiedyś dużo robilam na drutach sweterków. Najchętniej robię rzeczy do domu ,bo uwielbiam dekorację domu. Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Bardzo ładny kolor taki przydymiony niebieski...chusta wyszła świetnie a i te łapki sa fajne, musze ja kiedys sobie zrobic, bo nie mam żadnych uczciwych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta piękna, delikatny wzór i przez to mim zdaniem do wszystkiego i ten obłokowy kolor ....
    Ja też mam ochotę wszystko porządkować a najbardziej koło domu i ogród.
    Mam nadzieję, że weekend będzie pogodny , czego i Tobie życzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta:) frędzelki mnie zauroczyły:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jak zrobię porządek to i tak na drugi dzięń mam wielki misz masz - piękna chusta Marysiu i cudowne podkłądki - nie było mnie dość długo nie z mojej winy - tymczasem zapraszam cię do odwiedzania oraz obserwowania mojego drugiego boga - info jest na strym blogu któy również będzie funkcjonował - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie byłam w nowym miejscu u Ciebie , zaraz wybiorę się. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Kolejny raz sprawdza się stara prawda ,że czasem niej znaczy więcej :) chusta wygląda bardzo ładnie :) Podkładeczki i łapki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marysiu, juz widze, jak sie fajnie mozna ta chusta otulic:)
    Fajne te lapki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdolna Marysiu przesyłam buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna chusta i te kuchenne dodatki też :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ps. Jeżeli chodzi o udział w moim candy to możesz jeszcze umieścić banerek bo termin jest do 22 marca :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniala chusta, czasem to co najprostsze jest najlepsze,pozdrawiam i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniala chusta, czasem to co najprostsze jest najlepsze,pozdrawiam i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyszło takie coś,super.Podoba mi się.Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dobrze mieć zręczne ręce, zawsze powstanie coś oryginalnego, pozdrawiam Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dobrze mieć zręczne ręce, zawsze powstanie coś oryginalnego, pozdrawiam Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chusta prosta, elegancka i efektowna :)
    Łapki kuchenne też super :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna, normalna, zwykła bez upiększaczy i dlatego taka piękna! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy kolor ma chusta - bardzo mi się podoba - koszyczek z kolorowymi wstążkami sam w sobie jest piękną ozdobą - pozdrawiam Marysiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja już dziś wpadłąm z życzeniami KOLOROWYCH DOBRYCG ŚWIĄT!!!!

    OdpowiedzUsuń