piątek, 6 marca 2015

Druga rocznica mojego bloga



Witajcie !

28 marca 2013 roku napisałam nieśmiało mój pierwszy post.
Od tego momentu w tym miesiącu upłyną dwa lata.
Z tej okazji chciałam wszystkim gorąco podziękować , że jesteście ze mną i zostawiacie tyle miłych słów budujących  i dających wiele energii do kreatywnego działania.
Mam nadzieję , że mój blog będzie przeżywał jeszcze niejedną rocznicę . Jak na razie blogowanie sprawia mi przyjemność i mam nadzieję , że będzie tak dalej.
Dzięki Waszej obecności tutaj blog istnieje i się kręci.

Ostatnio kupiłam trzy obrusy do haftowania. Jeden prostokątny i dwa okrągłe.



Jeden z nich przeznaczam na Candy z okazji rocznicy. Kto jest chętny zapraszam . Zasada jest jedna - wpisać chęć udziału w komentarzu. 

Obrus jest okrągły , o średnicy 160cm.
Materiał 100 % bawełna. Do obrusu dołączony jest zestaw nici mulina i igła. Należy haftować nitką rozdzieloną na dwie części.
Motyw na obrusie piękne fiołeczki.
Zwycięzcę wylosuję w ciągu trzech dni poświątecznych tzn. 7 , 8 lub 9 kwietnia. Datę ustaliłam z marginesem czasowym bo trudno przewidzieć co za miesiąc będzie.

Zapraszam 








Dziękuję za ostatnie komentarze . Odnośnie studni zdania są podzielone . Każdemu podoba się inna . Ja znając swoje możliwości i tak wiem , że moja propozycja zwycięży . Mój mąż zawsze mówi , że " moje / czyli Marysi / musi być zawsze na wierzchu " , no niestety .
Witam Mikę wśród obserwatorów , miło mi że jesteś.
Pozdrawiam Was gorąco i miłego przedwiosennego weekendu.

Marysia




85 komentarzy:

  1. Gratuluje rocznicy i zycze wielu kolejnych lat przyjemnosci z blogowania. Obrusiki sa przepiekne, to ja tak niesmialo jako pierwsza ustawiam sie w kolejce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu kolejnych wspaniałych lat blogowania! oj szykują się kolejne wspaniałości;) a do zabawy z chęcią się przyłączę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przyłączam się do zabawy bo cukiereczki cudne. Życzę dalszych lat blogowania i haftowania -cudne te Twoje hafty

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych ... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Marysiu i mnie blogowanie daje ogromną radość i przyjemność a dwa latka blogowania to już coś :)
    Szczerze gratuluję tylu wspaniałych postów i proszę o więcej :)
    Obrusy piękn ejednak ten z fiolkami...ach :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy! Mam nadzieję, że jeszcze długo blogowanie będzie Cię cieszyć. Staję w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bardzo zbliżającej się rocznicy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu gratuluję Ci drugiej rocznicy, u mnie dwa latka będzie w maju, bardzo lubie do Ciebie zaglądać i tak będzie nadal, dlatego przyłączam się do Twojego Candy, może powrócę do haftu. Kiedys robiłam nawet mereżki i richelieu, jednym słowem lubie wszystkie ręczne robótki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję dwulatce! u mnie druga rocznica minęła w lutym, ale czasu teraz jak na lekarstwo - bobinka pochłania cały mój czas i energię więc i rocznica bloga minęła niepostrzeżenie. nie wiem czy przyłączać się do candy gdyż wiadomo jakie są moje zdolności jeśli chodzi o tego typu robótki. nie mniej obrus w fiołki bardzo mi się podoba i kusi....to się przyłączam, a co! :-) serdeczności - zielononoga

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu kochana !!!Wszystkiego nitkowego Ci życzę na następne lata :) W sam raz na mój stół :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję jubileuszu, ależ to szybko zleciało, nie wyobrażam sobie blogowego świata bez Ciebie Marysiu. Piękne CANDY przygotowujesz, fiołeczki są przeurocze. Chętnie bym je przygarnęła, na okrągłej, serwetce do koszyczka wielkanocnego, do moich większych stołów ten kształt nie pasuje. pozdrawiam serdecznie i życzę stu jubileuszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Dużo radości z dalszego blogowania Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te obrusy, ale nie do mojego domu z tyloma kotami, które wszędzie wejdą...

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci jeszcze wielu lat z nami :-) Cieszę się, że jesteś :-)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po ten cudowny obrus. Nigdy jeszcze nie haftowałam, ale dobry moment, żeby zacząć :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z okazji dwurocznicy blogowania...
    Co do candy to nigdy nie brałam udziału...ale te fiołki mnie przekonały...
    Okrągły stół też mam. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat blogowania!!! Obrusiki prześliczne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Szybko zleciało! Obrusy cudne. Ostatnio nie mam czasu na haftowanie, ale lubię haft płaski, więc z przyjemnością przygarnę do serduszka takie cudo.
    Wszystkiego dobrego,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, tak pięknej rocznicy:) A swoją drogą, kiedy o zleciało......:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysiu, super że założyłaś bloga, bo dzięki temu.... mam możliwość wygrania cudownych fiołeczków :))))))))))))))))))))))))))))))))
    A tak poważnie, blog to wirtualny świat, w którym spotykają się ludzie, którzy nigdy w realnym świecie pewnie by się nie spotkali. Cieszę się, że Cię spotkałam :)
    Oczywiście do zabawy się przyłączam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marysieńko, tylko 2 lata? Ja mam wrażenie, że jesteś od zawsze i jesteś wytrawna blogerką.
    :-) Gratulacje! I nawet nie wiem, co Ci życzyć, bo kreatywność i energia to mam wrażenie nieodłączne składowe Twojego życia :-)
    Obrusy zapowiadają się świetne
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z okazji rocznicy :) Oczywiście też staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i oczywiście zapisuję się na candy :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę następnych rocznic, żebym miała gdzie zaglądać i cieszyć oczy Twoimi pracami:)). Fiołki to moje ukochane kwiatki, więc chętnie bym je wyhaftowała:). Pozdrawiam serdecznie. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja to mam nosa... nie było mnie parę tygodni i od razu na cukierasy zapisy... hihi
    zgłaszam swój udział !
    Marysiu... i niech taka dalej zostanie czyli blogowanie... gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu,gratuluję serdecznie i cieszę się,że jesteś tutaj...Życzę Tobie,aby kolejny rok blogowania przyniósł Ci tyle radości,co poprzednie... Chętnie dolączam się do zabawy.Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marysiu,gratuluję serdecznie i cieszę się,że jesteś tutaj...Życzę Tobie,aby kolejny rok blogowania przyniósł Ci tyle radości,co poprzednie... Chętnie dolączam się do zabawy.Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O jaki śliczny obrusik! A ja właśnie ostatnio zaczęłam tęsknić za haftem - chętnie bym taki zestawik przygarnęła, byłaby świetna okazja, żeby znowu pośmigać igiełką :))).

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam chęć udziału w candy:) Gratuluję 2 rocznicy i życzę jeszcze wielu lat miłego i kreatywnego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Marysiu to juz dwa lata minęły???....nieprawdopodobne! Wszystkiego najlepszego w takim razie i żeby cię dopadło blogowe znużenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dwa lata, sporo czasu, tyle sie u Ciebie dzieje! Z calego serca gratuluje rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dwa lata to duzo czasu, gratuluje rocznicy i chetnie biore udzial, mnie sie odoba czerwony , taki pelen zycia,pozdrawia i dziekuje za komentarz,pa

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje z okazji rocznicy.Oby tak dalej.Na obrus miałabym ochotę,ale nie zapisuję sie,bo nie mam szczęścia w losowaniu,więc szkoda pchac się w kolejkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Marysiu gratuluję rocznicy i życzę jeszcze więcej :)) Cieszę się, że spotkałam Ciebie w tym blogowym świecie :)))
    Z przyjemnością zgłaszam swój udział w zabawie:)))
    Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję rocznicy , i chętnie zapisuję się do zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje gratulacje, mam nadzieję, że kolejne posty będą wciąż tak inspirujące!

    Na candy zapisuję się z największą przyjemnością. I wstyd się przyznać ale nie wiedziałam długo dłgo długo, że są takie obrusy!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję rocznicy, szybko to minęło:) może i ja spróbuję i zaryzykuje w losowaniu, obrusiki pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obrusu i tak bym nie wyszyła, ale gratuluję dwóch lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Przyłączam się do zabawy. Z przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych.
    Obrusik piękny może zaryzykuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. witaj, gdzie kupujesz takie obrusy do haftowania ? szukam na allegro i nic ;( a potrzebuje zajecia na jedna reke, bo druga trzymam niemowle przy piersi ;-)
    zapisuje sie po to cudo, niebawem umieszcze banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WITAJ .Zobacz w sklepie internetowym Coricamo. Moje nie kupiłam w Polsce. Pozdrawiam.

      Usuń
  41. Zapisuję się oczywiście:) i liczę na szczęście, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się oczywiście:) i liczę na szczęście, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja też! patrz jak ten czas szybko leci. ani się nie obejrzysz i już dwa lata mija.

    OdpowiedzUsuń
  44. oj ciasno tu i tłoczno, ale muszę spróbować! gratuluję i życzę kolejnych równie twórczych lat:) numer pozostawiam Tobie do wpisania, bo nie wiem czy mimba bimba też?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. oj ciasno tu i tłoczno, ale muszę spróbować! gratuluję i życzę kolejnych równie twórczych lat:) numer pozostawiam Tobie do wpisania, bo nie wiem czy mimba bimba też?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Marysiu gratuluje Tobie rocznicy. W losowaniu nie biore udzialu i chetnie odstapie moje miejsce komus innemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy :)
    Z chęcią zapiszę się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. o ja bym chętnie pochawtowała na obrusie, zapisuję się więc do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Поздравляю с годовщиной блога.http://marusha11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ZAMYKAM LISTĘ CHĘTNYCH I ŻYCZĘ POWODZENIA W LOSOWANIU.

    OdpowiedzUsuń