czwartek, 13 października 2016

Komplet poduszek w rózyczki



Witajcie !

Dzisiaj pokazuję drugi komplet poduszek w haftowane  różyczki . Tym razem tło jest granatowe , wykonane również półsłupkami. Różyczki haftowane niebieskie w połączeniu z kolorem żółtym i łososiowym.  Teraz trzeba tylko usiąść  i uszyć , ale to jeszcze musi poczekać.
Szydełko nr 4.
































Wykonany został z takiej włóczki.








@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Dziś  napiszę trochę o kwiatach doniczkowych .
Czy macie swoje ulubione ?
Ja miałam różne okresy fascynacji kwiatami doniczkowymi.
Kiedyś miałam dużo pnących roślin w domu , potem zachwycałam się jukami i dracenami.
Przez długi okres kolekcjonowałam różne kaktusy .
Do tej pory pozostał tylko jeden bzik , fiołki afrykańskie .
Lubię je bardzo . Często stawiam na parapecie okiennym , bo są niskie i nie zasłaniają światła. Kiedyś robiłam rozsady , ale teraz już się w to nie bawię. W marketach jest tak duży wybór kolorów w bardzo przystępnej cenie , więc jak mi zmarnieje to kupuję nowy.



























Takie kolory mam w jednym pokoju . Teraz poluję na białe i różowe do drugiego pokoju.

W kuchni roznosi się zapach pomarańczy. Upiekłam babkę pomarańczową . Przepis podawałam kiedyś na blogu , sama tylko nie wiem gdzie . Chyba muszę porobić etykiety , bo ostatnio sama mam problem znależć post do którego chciałabym nawiązać . Tylko jak zawsze  brak czasu .

















Częstujcie się wirtualnie , proszę.


Dziękuję za wspaniałe komentarze pod postem z narzutką . 
Wiecie , że mało dziergam rzeczy do noszenia  prawie wcale . Czasami jednak wydziergam jakiś otulacz .
Dekoracja domu kręci mnie najbardziej.
Życzę Wam wspaniałego jesiennego weekendu ,
pozdrawiam serdecznie i do następnego miłego spotkania.

Marysia







25 komentarzy:

  1. Te poduszki z różyczkami bardzo mi się podobają. Różyczki w Twoim wykonaniu są takie delikatne:-).Fiołka mam jednego a ciastem się poczęstuje :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te podusie a fiołki to i ja lubię :)
    a babka ..ummm ale narobiłaś apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do peanów na rzecz poduszek. Fiołki też mi się podobają ale na razie nie mam gdzie trzymać to mogę sobie tylko pooglądać, no a babka....ślina już mi kapie na klawiaturę.Pozdrawiam Mirela

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola Marysia, cuánto tiempo ,he estado fuera pero de nuevo vuelvo a tu casita a contemplar todos los trabajos que compartes , estos cojines son una verdadera preciosidad y las flores de tus macetas me encantan yo las tengo en color lila, una entrada preciosa como siempre muy dulce nunca mejor dicho y acogedora...besitos sss.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryś droga - nie zapomniałam i o tobie - zaglądam podpatruję ale komentarzy nie zostawiałam jak wiesz no sporadycznie i nie tylko u ciebie - u wszystkich notabene - piękne bniebieskości wykonałąś a formœe na babkę miałąm taką brązową ale to tak jest jak się coś w żywocie dzieje - pa buziole śę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne poduszki .Kiedys mialam sporo fiolkow.Czestuje się kawałkiem babki wygląda pysznie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć późna pora to jednak skuszę się na Twoje słodkości:). Podusie urocze:), ja także mam "bzika" na punkcie kwiatów doniczkowych i mam różne, teraz hoduję imbir w doniczce, wygląda oryginalnie:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna poduszka w boskich kolorach.Babka apetyczna aż ślinka mi leci.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu babką narobiłas mi smaka, uwielbiam wszystko co pomarańczowe ( domownicy, nie:( A jeśli chodzi o poduszki, to normalnie jak maszyna dziewiarska chodza Ci rączki, ja to jednej nie moge w roku zrobić....dziekuje kochana za miłą wizytę u mnie:)) A sa u Was grzyby w tym roku??

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kwiatuszki na poduszkach i na parapecie. Ja ostatnio zaczęłam stosować uniwersalną odżywkę do kwiatków i grudniakom to pomogło, a storczykom zaszkodziło,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię za te kwiatuszki - perfekcyjnie wykonane :)
    Cóż u mnie doniczkowych kwiatków jest zatrzęsienie , mąż mówi , że mamy w domu dżunglę :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marysiu jestem zachwycona poduszeczkami:)serdecznie Cię pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszki są śliczne to już będzie komplet???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne, kolorystyka bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne różane podusie. Są takie delikatne. Sam urok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiatki na poduszkach są przesłodkie:) No i babka też musi być pycha:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne poduszki, śliczne różyczki :)
    Ja również bardzo lubię te fiołki, mam ich kilka. Z białymi ten tylko problem, ze zabarwiają się na inne kolory jak stoją blisko siebie, ale czasami wychodzi to ciekawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna podusia!!! Przepiękne fiołki!!! A babeczka przepyszna!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Palavras gentis podem ser curtas e fáceis de falar, mas seus ecos são
    verdadeiramente infinitos.
    (Madre Tereza de Calcutá)
    Amo seus trabalhos cheios de criatividade, parabéns!

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marysieńko, poduszeczki są cudne! i ta babeczka taka apetyczna :-)
    A fiołki to bym chciała zobaczyć w ich naturalnym środowisku
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne poduszki, jesteś szydełkową specjalistą!!!
    Babeczka wygląda apetycznie, mniam mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne poduszki:) Kawka i cała Twoja babka jest moja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. no masz... pewnie baby już dawno nie ma... no cóż... poczekam na następną... hihi
    podusie śliczniste

    OdpowiedzUsuń



  24. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń